piątek, 11 stycznia 2013

Stosik 1/2013

 Postanowiłam zrobić stosik. Jest to moje postanowienie, aby przynajmniej tyle książek przeczytać do końca miesiąca ;D
Choć co to jest ? tylko 8 książek. Myślę, że dam radę i skończę je wcześniej. A więc od dołu :
Oleg Diwow - Nocny Obserwator
Jessica Khoury - Geneza < nowa, dziś ją dostałam ;)>
Kami Garcia & Margaret Stohl - Istoty Ciemności
Cynthia Hand - Nieziemska
Cynthia Hand - Anielska
Eden Maguire - Mroczny anioł
Veronica Roth - Niezgodna
Veronica Roth - Zbuntowana

5 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia! Mi się chyba nie uda w tym miesiącu przeczytać ośmiu książek, chociaż...
    Zobaczę... sesja się niedługo zaczyna, więc do egzaminów muszę się uczyć. Ich kosztem niestety muszę odstawić książki troszkę na bok :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję więcej niż 8 przeczytać. :)
    Geneza bardzo mnie interesuję, więc czekam na recenzje. Nieziemska i Zbuntowana właśnie do mnie lecą.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik! Na pewno dasz radę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam nawet, że "Geneza" jest taka długa. 0_0 Ja w tym miesiącu już 7 książek przeczytałam, także chyba przeczytam ponad 8 książek. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę "Genezy"
    chętnie bym się za nią zabrała :)

    OdpowiedzUsuń