wtorek, 26 lutego 2013

Nowości w mojej biblioteczce


   Chwilę temu na lubimyczytac.pl znalazłam pewną Olę, która była skłonna mi sprzedać (w całkiem przystępnych cenach) 5 książek pani Kossakowskiej.
  Tę autorkę bardzo lubię (wręcz uwielbiam), dlatego kompletuję utwory wychodzące spod jej pióra. Mam do niej dziwną słabość, lecz to, że pokochałam Daimona Freya (niestety to tylko postać literacka) miało zapewne swój wpływ. Poza tym pisze taką literaturę, która spodoba się każdemu czytelnikowi (ręczę głową :P).
 Obecnie prezentuje wam mój zbiór (jej autorstwa) :
- Ruda sfora
- Pamięć Umarłych. Upiór Południa.
- Czerń. Upiór Południa.
- Czas Mgieł. Upiór Południa
- Siewca Wiatru
- Zbieracz Burz tom 1 (nie ma go na zdjęciu, ponieważ został pożyczony pewnej pani ;))

Dopiero przed momentem zauważyłam, że Upiór Południa nie jest ułożony po kolei. Wybaczcie :)

Na koniec macie trochę muzyki w ramach przeprosin (trochę za mało czytałam w tym miesiącu). Dziś cały dzień nuciłam tę piosenkę, więc mam nadzieję, że wam również się spodoba.


10 komentarzy:

  1. Świetnie, że udało Ci się dorwać książki jednej z ulubionych autorek. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę przyjemnej lektury! Niestety autorki nie znam, ale może kiedyś dane mi będzie zapoznać się z jej twórczością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajnie, że dorwałaś taką okazję. Życzę udanego kolekcjonowania książek ulubionej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie bym przeczytała coś tej autorki, a Tobie życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu czytałam zarówno "Siewcę wiatru" jak i "Zbieracza burz", naprawdę świetne książki :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nabytki, zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo a ja nie znam jeszcze tej autorki, muszę nadrobić braki, co polecasz na pierwszy ogień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko :P Jednak ja miłuję Daimona Freya, w związku z tym proponuję coś z Nim w roli głównej. Mam nadzieję, że również go pokochasz ;D

      Usuń